Adatkezelési tájékoztató

Vállalkozásunk a Kárpule Zsolt EV,  székhelye: 1078 Budapest, Marek József u. 4. részére szolgáltatott személyes adatok adatkezelője.

A rendelés során megadott személyes adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tároljuk. Adatait harmadik félnek nem adjuk át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél (pl: szállító cég, online fizetéseket kezelő partner) a cégünk alvállalkozójaként működik együtt. Ezen alvállalkozók az általunk átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Adatai kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el. Az adatvédelmi törvény (1992. évi LXIII.tv.) valamint a Direkt markering törvény (1995. évi CXIX.tv.) értelmében szeretnénk tájékoztatni, hogy regisztrációjával, megrendeléseivel, mint ügyfelünk hozzájárul, hogy személyes adatait (név, cím, telefonszám, email) a Freya Design mint adatkezelő az adatvédelmi jogszabályok előírásainak megfelelően áruküldő tevékenységhez tárolja, kezelje illetve a megadott kommunikációs csatornákon keresztül hírlevelet, reklámanyagot küldjön. Az adatszolgáltatása önkéntes. Adatait nyilvántartásunkban 5 évig kezeljük.

Amennyiben adataiban változás állna be, úgy kérjük, hogy jelezze számunkra regisztrációja módosításával.

Jelen ÁSZF feltételeit jogunkban áll bármikor módosítani, mely a www.freyadesign.hu oldalon valómegjelenéssel egyidejüleg lép hatályba.  

Panaszkezelés az illetékes hatóságnál történhet:

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11.

ÁLTALÁNOS FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK

Jelen Általános Felhasználási Feltételek, Kárpule Zsolt ev, 1078 Budapest, Marek József u.4.,e-mail: karpule@gmail.com Tel.:+36209380445) által üzemeltetett https://freyadesign.hu oldalon elérhető szolgáltatásainak igénybe vevője általi használatának feltételeit tartalmazza.

A TERMÉK KIVÁLASZTÁSA

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A megjelenített termékek online rendelhetők meg. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A lap tetején elhelyezett Kosár ikonra kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak vagy akár törölhetnek is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés részösszegét. Ha rendelkezik kuponkóddal vagy ajándékutalvánnyal, beírásával érvényesítheti azt és az a részösszegből levonásra kerül.

A RENDELÉS ELKÜLDÉSE

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a részösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor kattintson a “Megrendelés” gombra. Ezután, lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni. Regisztrálhat saját e-mail címmel, Facebook- vagy Google profiljával.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatokat, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg a számlázási a szállítási és kapcsolattartási adatokat.
A következő lépésben válassza ki a számlázási adatot, ezt követően a szállítási címet, az Önnek megfelelő szállítási módot, valamint a fizetési módot (bankkártyás, PayPal vagy banki előre utalás). A szállítási költség a kiválasztás során kerül kiszámításra, tekintettel a megrendelt termékek értékére. Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés folytatásához fogadja el az “Általános vásárlási feltételek és Adatkezelési tájékoztató” jelölésű négyzetet és kattintson a „Megrendel” gombra. Ezzel a lépéssel elküldte számunkra a rendelési szándékát. Utolsó lépésként leellenőrizheti rendelésének tartalmát, tekintettel a megrendelt termékekre, mennyiségére, árára és az esetleges szállítási díjjal megemelt végösszegre.

ÁRAK

Áraink Magyar Forinban értendők (HUF) és rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak alanyi adómentes árak, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztári folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, a láblécben a “Szállítási információk” menü alatt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
Amennyiben valamely termék ára minden gondosság ellenére hibásan kerül feltüntetésre – különösen a nyilvánvaló elírások, az általános forgalmi értéktől jelentősen eltérő vagy rendszerhiba folytán megjelenő árak, – akkor a kereskedő nem köteles a megrendelt terméket hibás áron szállítani, hanem a Megrendelő tájékoztatása mellett felajánlja a helyes áron történő kiszállítást. Amennyiben ez a Megrendelőnek nem felel meg, elállhat a vásárlástól.

VISSZAIGAZOLÁS

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé. Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk.

Kérjük, kísérje figyelemmel levelezését (a regisztrációban megadott e-mail címet), mert e-mailben tartjuk Önnel a kapcsolatot és tájékoztatjuk a rendelés menetéről, kiszállítás idejéről, vagy a rendelt termék beérkezéséről. Telefonos egyeztetés esetén hívja a +36 20 9380445-ös telefonszámot.

A RENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA

A rendelések feldolgozása a megrendelet tétel milyenségétől függ. Készleten lévő termékek feldolgozása 2-4 munkanapon belül megtörténik, egyedi készítésű termékek feldolgozásáról minden esetben külön értesítést küldünk, mivel az elkészítési folyamat akár 7-30 munkanap is lehet.

ADATBEVITELI HIBÁK JAVÍTÁSÁNAK LEHETŐSÉGE

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt is van lehetőség.
– Amennyiben rendelését elküldte, a rendelés teljesítésének megkezdéséig lehetősége van a Megrendelőnek rendelése módosítására amennyiben Megrendelő a visszaigazoló e-mailben észreveszi, hogy hibásan adta meg adatait, vagy hogy valamelyik terméket tévedésből rendelte meg, illetve mást rendelt, mint szeretett volna. Ebben az esetben Megrendelőnek azonnal -de legkésőbb 2 órán belül- jeleznie kell ügyfélszolgálatunk felé a tévedését, a kiküldött visszaigazoló e-mailre válaszolva vagy a karpule@gmail.com e-mail címen. Lehetősége van Megrendelőnek rendelése visszavonására is a kiküldött visszaigazoló e-mailre válaszolva egészen addig, amíg át nem adjuk Megrendelő csomagját a futárszolgálatnak kézbesítésre.

FIZETÉSI FELTÉTELEK

– Lehetősége van a rendelése összegének banki utalással történő kiegyenlítésre. Ebben az esetben a rendelés végösszegét, amely tartalmazza az esetleges szállítási költséget is, bankon keresztül utalja át a visszaigazoló e-mail-ben megadott számlaszámra. Az összeg megérkezését követően kezdjük meg a rendelés teljesítését.

– Lehetősége van bankkártyával is fizetni oldalunkon. Bankkártyás fizetés esetén a Paylike és PayPal online fizetési rendszere biztosítja azt.

Az Ön rendelését addig nem szállítjuk, amíg nem érkezik meg annak ellenértéke.

SZÁLLÍTÁS

A küldemények kézbesítése, szállítása a Magyar Posta és Foxpost rendszerén keresztül történik. A csomagok kiszállítását Magyarország területére vállaljuk, futárszolgálattal. A termék szállítási díját a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, tekintettel a megrendelt termékek értékére, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról, későbbiekben, e-mailben fog tájékoztatást kapni és lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailre válaszolva.

A szállítási díj a csomag értékétől függően, címtől függetlenül, Magyarországon belül. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy munkanapokon 12 óráig leadott rendeléseket még aznap feldolgozzuk és postára adjuk!

Magyarországon történő kiszállítás esetén:

Borítékban elférő tételek esetén, Magyar Posta által, ajánlott küldeményként700 ft
Foxpost által, csomagpontra küldve900 ft
Foxpost által, házhozszállítással1600 Ft

A SZÁLLÍTÁSTÓL ELÁLLÁS

Ha a webáruház a vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a “Vásárlási feltételek” elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú. Amennyiben a visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, elvárható határidőn belül, de legkésőbb 72 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség alól.

A TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE

A terméket, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. A visszaküldés díja minden esetben a vevőt terheli.

ELÁLLÁSI JOG

45/2014. (II.26.) Kormányrendelet alapján Ön a csomag átvételétől számított 14 napon belül a vásárlástól indoklás nélkül elállhat. Írásban történő elállás esetén a nyilatkozatot az elállásra nyitva álló határidőn belül kell elküldeni a karpule@gmail.com email címre, vagy jelezni a +36209380445 telefonszámon.

Elállás esetén köteles a terméket hiánytalan mennyiségi állapotban visszaküldeni az alábbi címre: Kárpule Zsolt, 2120 Dunakeszi, Repülőtér 2. és a kézhezvételtől számított 8 napon belül visszatérítjük Önnek a kiszállított termékek vételárát az Ön által megadott bankszámlaszámra utalással. A termékek visszajuttatásával kapcsolatban felmerült költségeket Ön viseli.

A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket (postaköltség). A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, hiánytalan állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

Bizonyos esetekben nem illeti meg az elállás joga a vásárlót, amennyiben annak csomagolását felbontották, és a használat bizonyítható. Ha bontatlan, élhet a vásárló az elállási jogával! A termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése Önt terheli!

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

TULAJDONJOGI KIKÖTÉS

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Felmerülő bármely kérdéseivel bátran forduljon hozzánk e-mail-ben az vagy telefonon.

ALKALMAZANDÓ JOG, PANASZKEZELÉS, JOGÉRVÉNYESÍTÉS

Az Ügyfél a termékekkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztó kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11.

Budapest Főváros Kormányhivatala
Fogyasztóvédelmi Főosztály
https://www.kormanyhivatal.hu/hu/budapest/szervezeti -egyseg/fogyasztovedelmi-foosztaly

Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez. Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

BUDAPESTI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET ELÉRHETŐSÉGEI:​

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Központi telefonszám: +36 1 488 2131
Fax: +36 1 488 2186

Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (BBT) jogosult eljárni az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban.

·         Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. rendelkezései szerint.

Adatkezelési tájékoztató

Vállalkozásunk a Kárpule Zsolt EV,  székhelye: 1078 Budapest, Marek József u. 4. részére szolgáltatott személyes adatok adatkezelője.

A rendelés során megadott személyes adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tároljuk. Adatait harmadik félnek nem adjuk át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél (pl: szállító cég, online fizetéseket kezelő partner) a cégünk alvállalkozójaként működik együtt. Ezen alvállalkozók az általunk átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Adatai kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el. Az adatvédelmi törvény (1992. évi LXIII.tv.) valamint a Direkt markering törvény (1995. évi CXIX.tv.) értelmében szeretnénk tájékoztatni, hogy regisztrációjával, megrendeléseivel, mint ügyfelünk hozzájárul, hogy személyes adatait (név, cím, telefonszám, email) a Freya Design mint adatkezelő az adatvédelmi jogszabályok előírásainak megfelelően áruküldő tevékenységhez tárolja, kezelje illetve a megadott kommunikációs csatornákon keresztül hírlevelet, reklámanyagot küldjön. Az adatszolgáltatása önkéntes. Adatait nyilvántartásunkban 5 évig kezeljük.

Amennyiben adataiban változás állna be, úgy kérjük, hogy jelezze számunkra regisztrációja módosításával.

Jelen ÁSZF feltételeit jogunkban áll bármikor módosítani, mely a www.freyadesign.hu oldalon valómegjelenéssel egyidejüleg lép hatályba.  

Panaszkezelés az illetékes hatóságnál történhet:

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11.